עיצוב מטבחים יוקרתיים

בשנים האחרונות התחום הקולינרי בישראל תופס תאוצה של ממש. בין שלל תכניות ריאליטי העוסקות בבישול, שפים-סלב המעטרים את מגזיני הלייף סטייל השונים ומסעדות הנפתחות על ימין ועל שמאל – אין פלא כי גם בתחום עיצוב הפנים הולך ותופס המטבח מקום מרכזי. אם בעבר מטבח היה נחשב לחדר צדדי, קטן ופונקציונלי, הרי שהיום מטבחי היוקרה תופסים את הבמה המרכזית והפכו ללב ליבו של הבית.

מאפיינים של מטבח יוקרה

בבואנו לעצב מטבחים יוקרתיים, עלינו להקפיד על שילוב מנצח בין פונקציונליות לעיצוב מרשים. מטבחי יוקרה מיוצרים לרב על פי דרישות הלקוח על מנת להגשים את חזונו העיצובי ולענות על צרכי היום יום שלו ושל דיירי הבית. מטבח יוקרה הוא כזה אשר מוקדש לו שטח חלל רחב המנוצל היטב, אך כזה אשר מעוצב גם כמקום מזמין לשעות הפנאי, כחדר אסתטי וכיפי גם לעבודה או לאירוח. על מטבח יוקרה לשלב בין נגישות וזרימה טבעית עם אופי הבישול, לרבות משטחי עבודה נרחבים ושפע של מקומות אחסון, לבין עיצוב ייחודי, חומרי גלם איכותיים ורמת גימור בלתי מתפשרת. המונח “מטבח יוקרה” מחייב אופי ייחודי ואיכות, לכן מלבד ריהוט יוקרתי ומעוצב הכולל את ארונות המטבח, “אי” אמצעי, פינות ישיבה וכדומה, עליו להכיל גם פתרונות חכמים, טכנולוגיה חדשנית ומערך תאורה מעוצב.

יוקרה כסגנון עיצובי

עיצוב מטבחים הוא תחום רחב, ובכל הנוגע לעיצוב מטבחי יוקרה עלינו להיות מדויקים במיוחד בכל הנוגע לבחירת האלמנטים השונים. ישנם שפע של סגנונות שונים בהם מגוון האפשרויות הוא עצום, אך כיום כאשר מדברים על מטבחי יוקרה לרב נהוג לבסס אותם על שילוב של אלמנטים קלאסים כגון עץ בגוונים שונים, לבין חומרים מודרניים יותר כגון זכוכית ומתכת. האיזון בין הישן לחדש, בחירת הרהיטים, הדגש על הפרטים הקטנים (כגון הידיות, מוצרי הפרזול ועוד), תכנון מערך תאורה נכון וכדומה – הם אלו שבסופו של דבר מחוללים הבדל משמעותי ומוסיפים פאר והדר לאווירה וישלימו את העיצוב היוקרתי.

קרא עוד: בתים בסביון

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button