וילות/בתים למכירה בסביון

אנו מתגאים בהיכרותנו עם כל פינה ואבן ביישוב, ובמעורבותנו הכמעט בלעדית ברוב עסקאות הנדל”ן והבתים המוצעים למכירה בסביון. אנו מבטיחים את האמינות, הדיסקרטיות והקשר האישי הנחוץ לעסקה מהירה ומוצלחת בסביון. תיווך דה בוטון הוא תיווך בוטיק המהווה חלק בלתי נפרד מהקהילה בסביון כבר מעל 55 שנה. אמינות ומקצועיות הן רק חלק מהסיבות למוניטין הטוב שצברנו ולעובדה שהנכסים שאנו מציעים הם בלעדיות. ברשותינו מגוון בתים למכירה בסביון מפנקים ומפוארים ועם פוטנציאל גדול. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

סביון על רגל אחת

בכל פעם שמוזכר היישוב “סביון” מיד עולה התמונה המתבקשת מול העיניים, שכן, מדובר באחד מהיישובים העשירים בארץ, עם איכות חיים גבוהה משולבת באווירה כפרית פסטורלית. היישוב המקורב לתל אביב, נחשב לאקסקלוסיבי, כמו גם בתי היוקרה שבו, המוצעים למכירה ע”י בעליהם, אשר מבקשים למכור את הנכס הייחודי בשווי הגבוה ביותר שניתן.

מה היתרון של סביון?

מעטים היישובים בארץ שהמוניטין שלהם נישא למרחק כמו סביון. השילוב האולטימטיבי של מיקום גיאוגרפי, הרכב אוכלוסיה, שטחים ירוקים, חיי קהילה, הבניה הנמוכה והאווירה, הופכים את סביון ליישוב המבוקש ביותר בישראל. השם עצמו טומן בחובו מסר ארוך שנים של יוקרה ורווחה, ורבים מעוניינים להיות חלק מהאווירה שמציע היישוב הייחודי, שנחשב אחד מהיוקרתיים ביותר בארץ. גם כיום, סביון שומרת על צביונה הייחודי, הן מבחינת איכות חיים והן מבחינת חיים קהילתיים ומציעה מגוון רחב של נכסים מסוגים שונים כגון וילות/בתים למכירה בסביון המתאימים לצרכים השונים של המבקשים לגור בה.

סוגי נכסים למכירה בסביון

כאמור, תוכלו למצוא סוגי נכסים שונים בסביון – החל ממגרשים למכירה, וילות/בתים למכירה בסביון, בעלי אופי ייחודי וקוטג’ים למכירה וכלה בנכסים יוקרתיים במיוחד, לאלו מכם שמחפשים אקסקלוסיביות מתבקשת. הביקוש לנכסים בעיר כגון וילות למכירה בסביון הוא קבוע, והדרך הנכונה למצוא נכס בסביון היא בעיקר דרך תיווך.

תיווך דה בוטון הוא הכתובת למצוא את הנכס המבוקש לכם. בין אם אתם מעוניינים בקרקע לבניה במיקום מושלם או דווקא בבית פאר שתמיד חלמתם עליו. ההיכרות ארוכת השנים שלנו עם סביון מאפשרת לנו לפרוש בפניכם מניפה רחבה ובלעדית של נכסים, מהצנועים ביותר ועד המקום המושלם להשקעה בנדל”ן בסביון וכמובן באופן בלעדי.

מה חשוב לדעת וילות יוקרה למכירה בסביון?

בכל הקשור לווילות יוקרה למכירה, ישנם כמה פרמטרים אותם חשוב לדעת על מנת להצליח למקסם את פוטנציאל הנכס, כמו גם, להתאים את נראותו לקהל הקונים הפוטנציאלי, כך שיוכל להימכר בזמן קצר כמה שיותר. כאשר לקוח פונה אל משרדינו בבקשה לתווך עבורו וילה יוקרתית למכירה בסביון, אנו מעמידים לרשותו את צוות המשרד אשר יסייע בכל התהליך באופן צמוד ואישי.

וילות יוקרה למכירה אינן מפורסמות באופן הרגיל שאנו מכירים, אלא במקומות/ אתרים ייעודיים, בהם נוהגים לפרסם נכסים יוקרתיים כמו וילות, אחוזות, קוטג’ים מפוארים, פנטהאוזים יוקרתיים וכדומה, באמצעים סרטונים, גלויות אינטראקטיביות ועוד, באופן דיסקרטי ופרטי מבלי לחשוף את זהותו של הלקוח, במידה ואינו מעוניין בכך. 

אנו מגיעים אל הנכס בכדי לבחון את אופיו ואם ישנו צורך, ממליצים לערוך כמה שינויים קוסמטיים על מנת שיתאים לכמה שיותר קונים.

וילה בסביון היא אינה “עוד וילה” אלא בית של ממש! שכן, אנו מציעים לא רק את הווילה למכירה אלא גם את המיקום – סביון – מועצה מקומית יפיפייה ובה גינות ציבוריות מטופחות, פארקים מוריקים לטיול ופעילות ספורטיבית משפחתית. בסביון גם חיי קהילה ענפים, הפעילים לאורך כל השנה, עם מערכת חינוך איכותית ומצטיינת, כך שהנכסים שלנו נמכרים במהירות ובשווי גבוה.

בתים למכירה בסביון עם סביון דה בוטון

סביון דה בוטון היא לא עוד חברת תיווך לבתים בסביון. אנו צוות מנוסה ומקצועי, המתמחה בנדל”ן בסביון ומכיר את השוק המקומי על בוריו. אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תוך הקשבה לצרכיהם ורצונותיהם.

מחפשים בתים למכירה בסביון? הגעתם למקום הנכון. מה מאחד אותנו?

  • ניסיון ומומחיות: צוות סביון דה בוטון בעל ניסיון רב שנים בתחום הנדל”ן בסביון. אנו מכירים את כל השכונות, סוגי הנכסים והמחירים בשוק, ויכולים לסייע לכם למצוא את הנכס המושלם עבורכם.
  • מגוון רחב של נכסים: אנו מציעים מגוון רחב של נכסים למכירה ולהשכרה בסביון, החל מדירות ובתים ועד וילות יוקרה. אנו מתעדכנים באופן שוטף בנכסים חדשים שיוצאים לשוק, ויכולים להציע לכם את הנכסים המתאימים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.
  • שירות אישי ומקצועי: אנו מאמינים ששירות אישי ומקצועי הוא המפתח להצלחה. אנו לוקחים את הזמן להכיר את לקוחותינו, להבין את צרכיהם ורצונותיהם, וללוות אותם לאורך כל תהליך רכישת או מכירת הנכס.
  • ליווי צמוד לאורך כל התהליך: אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל תהליך רכישת או מכירת הנכס, החל משלב החיפוש ועד לחתימה על החוזה. אנו זמינים עבורכם לכל שאלה ובקשה, ודואגים שהתהליך יעבור בצורה חלקה ונעימה.
  • דיסקרטיות: אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה לכל אורך התהליך. אנו מבינים שרכישת או מכירת נכס היא עסקה רגישה, ומחויבים לשמור על פרטיות לקוחותינו.

לפני שנבהלים, חשוב לזכור שאיכות חיים ויוקרה לא מובילים בהכרח למחירים שנוגעים בשמיים, ובפרט לא אם מסתמכים על התיווך הטוב ביותר שיש לסביון להציע. בהתבסס על ניסיון של מעל 55 שנה והיכרות אישית מעמיקה, ללא תחליף, עם בעלי הנכסים בסביון, תיווך דה בוטון הוא הכתובת שלכם לנדל”ן איכותי כגון וילות למכירה בסביון בכלל ולנכס שתמיד חיפשתם, ובתמחור הטוב ביותר שתוכלו לבקש בפרט. כמשרד המחזיק בבלעדיות מוחלטת בנכסים הבולטים ביותר בסביון, אנו מבטיחים התאמה מירבית לצרכי הלקוח ויחס אישי ומיוחד.

רוצים להתייעץ? יש לכם שאלות? אל תהססו ליצור איתי קשר

Compare listings

Compare
Call Now Button