בתים להשכרה בסביון

אין אדם שלא יבחר לגור במקום שאיכות החיים שלו היא נהדרת, חיי החברה והקהילה הם שוקקים, המקום מספק את כל מה שאדם מחפש בסביבת המגורים שלו לו ולמשפחתו לרבות חינוך טוב לילדיו ומסגרות תרבות רבות. לכן גם אין לו את הצורך בכלל לצאת ממנו והירוק שבעיניים לא מרפה.

סביון הוא יישוב שיכול להעניק למשפחה את כל מה שהיא מבקשת ויותר. סביון בשנים האחרונות קלטה משפחות צעירות שהצעירו את היישוב. היישוב שוקק בגני ילדים מסגרות תרבות וחינוך מהמעלה הראשונה. בסביון תוכלו לשכור וילה קסומה ולחיות את החיים שאתם באמת שואפים לחיות ולהעניק לילידכם.

בתים להשכרה בסביון – להרגיש את הנכס

סביון זו שכונה שכל השקעה בה היא נבונה. מדובר באחד היישובים במרכז שמחזיק  עם הכי הרבה ריאות ירקות וגינות ביישוב. כל המגורים במקום הם בתים צמודי קרקע וניתן להתרשם ממגוון של בתים עם שטח גדול של חצרות וגינות ואדמה. הבתים יוקרתיים והווילות מפוארות ומרווחות ויש קוטג’ים להשכרה בסביון שמכילות גם בריכת שחייה. ניתן למצוא קוטג’ים להשכרה בסביון שהן ניתנים לקנייה. כל השקעה במגורים בשכונת היוקרה הזו מחזירה את עצמה בחינוך ובתרבות המעולה שמועבר לילדים ואין שני לו.

חינוך, תרבות וספורט

השכונה עברה תהליך של הצערה והיא מכילה הרבה משפחות צעירות עם ילדים. זאת הסיבה שאפשר למצוא הרבה גני ילדים, שבעה גני מועצה, גנים פרטיים ובית ספר 9 שנים הכולל חטיבת ביניים. החינוך הוא בעדיפות ראשונית ולהורים יש הרבה תרומה ומעורבות בו. הכיתות קטנות על מנת להעניק לכל ילד את תשומת הלב. ההשקעה בכל ילד היא גדולה ישנם שיעורים שדנים במעורבות חברתית ומפעילים את הילדים ביישוב בלקיחת אחראיות ובלמידה של ערכים חשובים לחיי חברה ואחווה. גם בכל חינוך לספורט יש דגש וניתן לראות אולמות ספורט ומגרשי כדורגל רבים וחוגים מגוונים בתחומי הספורט. יש שבט של צופים בו גם ההורים פעילים. ביישוב בית תרבות המכיל מגוון פעילויות תרבות, תאטראות, קולנוע לב, חוגים והרצאות לכל הגילאים בסביון.

הכל במקום אחר

חשוב להבין שסביון השתנתה. גם פעם היא הייתה מקום ייחודי ויוקרתי, אך היום היא תוססת ופעילה ונפלאה לגידול ילדים  בכך שהיא מצליחה להעניק להם הכל! אין צורך לצאת מהיישוב הכל נמצא כאן. מסגרות החינוך המעולות, חיי העשרה מגוונים, קולנוע תאטרון, מגרשי כדורגל שני בתי כנסת אשכנזי וספרדי ומסעדות ובתי קפה טובים שנפתחו בשל הביקוש.

כדי ליהנות מכל השפע הזה ניתן להסתייע בתיווך דה בוטון בבעלות ליאור שקלרש, התיווך הוותיק, האמין והמנוסה ביותר בסביון לאורך עשרות שנים. אנו מציעים בתים למכירה בסביון, בתים להשכרה בסביון באופן דסקרטי ומקצועי.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

Compare listings

Compare
Call Now Button