למה כדאי לגור בסביון?!

למה כדאי לגור בסביון

סביון היא עניין של טעם, ובמיוחד עניין של טעם יוקרתי, אבל עוד הרבה מעבר לזה. היישוב שהוקם ב-1951, הפך מאז לדוגמא בולטת של שילוב בין אווירת יוקרה לבין יישוב כפרי בעל חיי קהילה שוקקים. במרחק של 10 קילומטר בלבד מתל אביב, נמצאת סביון בדיוק במיקום המושלם כדי לשמור על הקהילה הכפרית האקסקלוסיבית, ועדיין להיות מחוברת למרכז העירוני של ישראל. בסביון מקפידים על שמירת איכות החיים הגבוהה, השקט וחיי החברה והפעילות החברתית המתקיימת מדי יום, הן לילדים והן למבוגרים. המועצה בסביון שומרת על הסביבה ועל המרקם הקהילתי המשובח במשך שנים רבות ולכן יש הסבורים כי בסביון גרים “סנובים” אך לא כך הדבר ולא יותר מכל מקום אחר בכל מקרה.

סביון במקום הנכון ובזמן הנכון

מיקום נהדר בבקעת אונו, ריאות ירוקות ועיצוב גינות ציבוריות, מגרשים גדולים, בתים נמוכים, וילות מפוארות. אם אתם מחפשים איכות חיים גבוהה, שקט, שלווה, קהילה מגובשת וביטחון אישי, סביון היא המקום עבורכם. צפו בבתים למכירה בסביון. היישוב מדורג באופן עקבי במקומות הראשונים בארץ בכל המדדים המובילים בהם נמדדים יישובים – הכלכליים והחברתיים. לאלו המבקשים את ההדר והיוקרה, סביון תציע את הדרך המושלמת לשלב בעלות על נכס יוקרתי במרכז הארץ, עם ערך קהילתי גבוה, לסוגים רבים של קהלים. סביון מציעה, כאמור, נכסים ייחודים ויוקרתיים, במנעד רחב בין בתים פרטיים צנועים לבין וילות יוקרה ובתי פאר, מגרשים רחבי ידיים וחצרות גדולות, וככזאת תתאים למשפחות גדולות, משפחות קטנות, וגם ליחידים. מי שמעוניין בחיי כפר שקטים עם ניחוח מהודר יוכל למצוא בסביון את פתרון הדיור המתאים לו.

חיי קהילה וחינוך

מעבר למגוון הנכסים שמציעה סביון, אחד היהלומים שבכתר הוא חיי הקהילה והחינוך. מסתבר שיוקרתיות ואיכות חיים גבוהה לא מוכרחים לבוא יחד עם ניכור וזרות. סביון מתגאה בחיי הקהילה הענפים, ובמעורבות גדולה של כלל התושבים בנעשה ביישוב. ביישוב אפשר למצוא פעילויות לכל הגילאים, מחוגים לילדי הגן ובית הספר ועד פעילויות פנאי לגמלאים. היישוב משקיע בפעילויות ספורט, טיולים, הרצאות, מוסדות תרבות וספר ובתנועות נוער. לחיות בסביון זה לחיות בתוך קהילה משמעותית, מלוכדת ותומכת. רוצים לקרוא יותר? הקליקו לקריאת אודות המועצה וסביון.

איפה מצטרפים?

בתוך מארג קהילתי כזה, בקהילה בה כולם  מכירים את כולם, חשיבות תיווך הנדל”ן עולה פלאים. משרד תיווך דה-בוטון מחזיק בבלעדיות בכל נכסי היוקרה בסביון, ויחד עם היכרות ארוכת שנים עם תושבי המקום וניסיון מקצועי בן 55 שנה ויותר, אנחנו מציעים את הדרך הטובה ביותר למצוא את הנכס המתאים ביותר ללקוח שמולנו. בדה-בוטון מחזיקים את המפתח לכל היתרונות שלסביון יש להציע.

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button