מדריך לקניית מגרש באזור יוקרתי

מדריך לקניית מגרש באזור יוקרתי – מי מאיתנו לא היה רוצה לגור באזור היוקרתי ביותר בארץ? ואם כבר יוקרה, למה שלא ניתן לה את הטאץ’ האישי שלנו? אם אתם מתכננים לקנות מגרש לצרכי בנייה ומגורים, או דווקא לצרכי השקעה, ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם מגרש באזורים היוקרתיים ביותר, כדאי לשים לב למספר הנושאים הבאים:

השקעה או מגורים בעצמכם – המיקום קובע

בישראל הקטנה והצפופה, מיקום הוא משמעותי במספר דרכים. בין היתר, יש חשיבות לקרבה לערים הגדולות ולמטרופולינים המשמעותיים, כשבראשם כמובן תל אביב וגוש דן. הקרבה הזו יכולה להשפיע בראש ובראשונה, על מציאת עבודה וקרבה למרכזי התעסוקה הגדולים. קרבה לערים הגדולות תשפיע גם על תחומים אחרים המשפיעים על רמת החיים כדוגמת גישה לפנאי ולתרבות, לחינוך איכותי, מתקני בריאות ועוד. מן העבר השני, עבור רבים איכות החיים מסומלת על ידי מגורים בוילה אקסקלוסיבית או בית פרטי באזור כפרי, בו אפשר ליהנות מהמרחבים ומן השקט.

חיי קהילה ושירותים לציבור

איכות חיים נמדדת גם ברמת התשתיות, חיי הקהילה והשירותים הניתנים לתושבים. חיי קהילה הם מאפיין בולט של יישובים כפריים בישראל, שחלקם אכן יכולים להתגאות גם במתן שירותים ברמה גבוהה מאוד, החל מחינוך לכל הגילאים בקרבת מקום, דרך פעילויות תרבות לילדים ולמבוגרים, וכלה בתשתיות ספורט מגוונות לרווחת התושבים.

התשובה – מגרש בסביון

מגרש בסביון הוא אחת האופציות היחידות בארץ שמאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. מיקומה הנהדר של סביון, כ- 10 ק”מ בלבד מתל אביב, יחד עם האווירה הכפרית הבולטת שלה והמגרשים רחבי הידיים, הם כמעט נטולי תחרות בישראל. בנוסף, סביון נהנית מדירוג גבוה במדדים סוציו-אקונומיים ומספקת תשתיות חינוך, רווחה ותרבות ברמה גבוהה מאוד.

מצאו את מקומכם עם תיווך דה-בוטון

משרד התיווך דה-בוטון הוא משרד ותיק שהוקם כבר לפני 55 שנה, וכיום מנוהל על ידי ליאור שקלרש. אם אתם רוצים למצוא בית בסביון, זה המקום להתחיל. ליאור מעורה בחיי הקהילה הענפים של סביון, נהנית מגישה אקסקלוסיבית לבעלי הנכסים, וכך משרד דה-בוטון מתווך כל שנה בכ-90% מעסקאות הנדל”ן היוקרתיות בסביון. מגרש יוקרתי בסביון, מתחיל עם דה-בוטון.

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button