כיצד לשווק נכס יוקרתי למכירה?

כיצד לשווק נכס יוקרתי למכירה – תחום הנדל”ן בארץ הוא רחב ודינאמי, כך שבהתאם לסוג הנכס משתנה גם אופי השיווק. בארץ בכלל ובסביון בפרט, ישנם מספר נכסי יוקרה הממוקמים באזורים הנחשקים ביותר ונבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תהליך שיווק נכס יוקרתי להיות מקצועי וממוקד יותר, משום שהוא שונה במהותו משיווק נדל”ן רגיל מכמה בחינות – החל ממיקום הנכס, אופי הנכס, מחירו, הלקוחות הפוטנציאלים וכדומה. אז איך משווקים נכס יוקרתי בצורה נכונה? – התשובה במאמר שלפניכם.

קונים פוטנציאליים

אחד המרכיבים החשובים בשיווק נכס יוקרתי הוא האקולוגיה המעמדית שלו. עבור רבים מהרוכשים הפוטנציאליים של נכסי יוקרה, הרכב האוכלוסייה השכנה מהווה שיקול מכריע בתהליך הרכישה. סביון, אשר בולטת בהון האנושי האיכותי שלה, נחשבת לאחד היעדים האטרקטיבים ביותר עבור קונים פוטנציאליים. מרבית הקונים הפוטנציאלים נעזרים במתווך מקצועי מיומן המכיר את שוק הנדל”ן על בוריו ומוצא עבורם נכסים איכותיים על פי דרישתם.

אמצעי פרסום

בעל נכס יוקרה יעדיף לרוב לשמור על דיסקרטיות. לפיכך, לא יוצבו שלטים בכניסת הבית והנכס לא יפורסם בלוחות מקוונים שכיחים בארץ. הלקוחות הרלוונטיים יגיעו מכמות מתעניינים מצומצמת אשר מתאימים מבחינה סוציו-אקונומית לרכישה. עיקר ההשקעה השיווקית תעשה שימוש בשיווק אינטראקטיבי, שיווק ישיר, מרקטינג, יחסי ציבור או אירועים פרטיים בארץ ובחו”ל. ההסתכלות היא פרטנית משום שהחיפוש הוא אחר אוכלוסיה פוטנציאלית מאוד מדויקת, ולא פניה להמון הרחב.

שיווק נכס יוקרתי – הכל מתחיל בתיווך נכון

הבעלים של נכס יוקרה הם לרוב בעלי עסקים עצמאיים או בעלי תפקידים בכירים ולכן בעלי לו”ז צפוף במיוחד שאינו מאפשר להם לנהל תהליך מכירת נכס כראוי. מכירת נכס יוקרה מחייבת שימוש במתווך מקצועי ואמין. משרד תיוון דה-בוטון בהנהלתה של ליאור שקלרש הינו משרד בוטיק אקסלוסיבי בעל ניסיון של כ- 55 שנה בתחום הנדל”ן בארץ בכלל ובסביון בפרט. המשרד נחשב לאחד מהמכובדים והמקצועיים ביותר בישראל ואחראי על תיווך כ-90% מעסקאות מכירת הנכסים האקסלוסיבים בסביון. המשרד מספק בלעדיות ויחס אישי, יודע לשווק נכס יוקרתי באופן אקסקלוסיבי, לסנן את קהל הלקוחות ולהגדיל את החשיפה על מנת להגיע לקהל מדויק אך עם זאת רחב ככל האפשר.

קרא עוד: קוטג’ים להשכרה בסביון

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button