הצורך בשילוב אדריכל בעיצוב בתי יוקרה

תכנון אדריכלי ובפרט תכנון בתי יוקרה זו אומנות שיש לבצע בקפידה. מלבד רישום תוכניות והבאתן לפועל, יש להבין כי תפקידו של האדריכל הוא ליצור יש מאין. לקחת את החזון העיצובי של הלקוח ולשלבו עם הידע והניסיון שצבר, על מנת לגרום לבית יוקרה לקרום עור וגידים ולהפוך מחלום למציאות. עיצוב בתי יוקרה נוגע לאיזון העדין שבין אלגנטיות לנוחות. ניסיונו וכשרונו של אדריכל/מעצב הם שיובילו לעיצוב יוקרתי אך מזמין, דקורטיבי אך פונקציונלי, מרשים אך גם ביתי ונוח לדרי הבית.

מאפיינים של בתי יוקרה

עיצוב בתי יוקרה נועד לפעול בכמה תנאים מאוד ספציפיים אשר הופכים בית ל״יוקרתי״. ראשית, מדובר בעבודה במרחבים וחללים גדולים המאפשרים דינאמיות ויצירתיות יותר מבתים אחרים, קטנים יותר. שנית, מדובר בבית אשר לרב מלאים באור טבעי וזרימה של אוויר בין חללי הבית השונים. שפה עיצובית מינימליסטית, מעט ריהוט ואביזרי נוי, לצד שילוב בין חומרים שונים (עץ, זכוכית, ברזל וכו׳) ושילוב בין פנים לחוץ ידגישו את האמירה העיצובית בתכנון, את האופי ואת האישיות של בני הבית. על התכנון האדריכלי לשים דגש על אור, מרחב, חללים מעוצבים ונוחים, דינמיקה נכונה בין צבעים וצורות וחשיבה עיצובית נקייה, מודרנית ואסתטית המשרה תחושה של סדר וניקיון.

כשאישיות ועיצוב נפגשים

עיצוב בתי יוקרה הוא יותר מאשר תכנון מוקפד, אלא מדובר בעיצוב מרשים, מודרני, פונקציונלי וברמה האסתטית הגבוהה ביותר. על האדריכל לראות ולהבין קודם כל את האנשים העומדים לגור בתוך הבית, את חלומם ושאיפותיהם, ולהתאים את תוכניותיו לדרישות ולצרכים שלהם. העיצוב משקף את אופי דייריו ואת התחושה שהם רוצים לקבל בביתם לכן על האדריכל לשים דגש על ניקיון וזרימה עיצוביים, רגש והרמוניה שימלאו את הבית בחום, ללא תלות בסגנון העיצובי.

החשיבות של אדריכל בעיצוב בתי יוקרה

תפקידו של אדריכל מתחיל בראש ובראשונה מהקשבה ללקוח, הבנת חלומותיו, רצונותיו, צרכיו וטעמו, על מנת להצליח ליצור עבורו ממלכה ייחודית ושקטה. מומחיותו של האדריכל היא שהופכת בית יוקרה לכזה, ממש כמו בתים בסביון. ההקפדה על הפרטים הקטנים מתכנון התקציב והלו״ז, דרך התכנון ועד הגימור הסופי. אדריכל מנוסה ומקצועי יגיע לתוצאה מושלמת לצד עבודה עם בעלי המקצוע המהימנים והטובים ביותר אשר יפיקו את המיטב מההשקעה הכלכלית של הלקוח.

קרא עוד: קרקע למכירה בסביון

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button