חיי קהילה ותרבות בסביון

סביון היא יישוב עשיר ויוקרתי שממוקם במרכז הארץ, היישוב שוכן בבקעת אונו, הוא סמוך לערים מרכזיות כמו תל אביב, רמת גן ופתח תקווה. יתרונותיו של היישוב הם רבים ובשנים האחרונות גילו אותו משפחות צעירות רבות שמעוניינות ליהנות מכל מה שיש לו להציע ויש לו!

סביון, מלבד מגורים נאים וייחודים במקום פסטורלי וירוק מעניקה גם חיי קהילה גדושים ותרבות והרבה דגש על חינוך וספורט לתושבים. סביון נחשבת ליישוב עם גנים וריאות ירוקות רבים יותר מכל יישוב אחר במרכז. סביון מתברכת במערכת החינוך הגבוהה, במרכזי תרבות שוקקים ובחיי הקהילה המשגשגים שהם ברי השפעה בכל תחום.

אוכלוסיית סביון

בסביון שבה מאות משפחות צעירות ותושבים וותיקים מבוגרים, כולם בלי יוצא מהכלל נהנים מאיכות חיים מאוד גבוהה ופעילויות ללא ספור. לכולם יש את המענה הדרוש להם בכל מה שקשור לתרבות וחינוך. משפחות רבות גילו את הקסם והערך המוסף שסביון מעניקה ומיהרו לבנות בה את ביתם. בשל ריבוי המשפחות שמכילות את היישוב, למעלה מ-1000 משפחות נבנו בה 7 גני ילדים ובית ספר עבור התושבים.

מושקעת הרבה מחשבה משותפת מצד כל התושבים, איך למנף את החינוך ולהעניק לילדים את התנאים לחינוך וערכים בלתי פוסקים. יש דגש על חשיבות חיים ספורטיביים ואת כל התנאים עבור זה. הכיתות והגנים מצומצמים ולא עמוסים על מנת שלכל ילד תוענק כל תשומת הלב שהוא זקוק לה וכך יצליח להוציא מעצמו את המיטב ואת מלוא הפוטנציאל שטמון בו. התושבים נחשבים לאנשים אמידים ומפורסמים שבחרו לבנות את ביתם בישוב הקסום הזה. תושבים רבים ביישוב הם בעלי משרות בכירות בתחומי ההייטק, הרפואה, תעשייה ועוד.

קהילה ותרבות

סביון כל הזמן חושבת איך לגדול תרבותית ומשקיעה משאבים רבים בנושא. בשנים האחרונות הוקם בסביון בית תרבות מפואר, המשתרע על שטח גדול, מכיל כנסים רבים ואירועים, הוא מספק מנוי לתושבים למופעי תאטרון וקולנוע ומעניק עוד הרבה שעות פנאי מרתקות לכל הגילאים מילדים ועד למבוגרים. ביישוב יש שבט צופים שהוא פעיל במיוחד וגם המבוגרים מעורבים בו. יש מגוון רחב של חוגי העשרה, חוגי ספורט, פעילויות תרבות נוספות.

משרד התיווך דה בוטון בבעלות ליאור שקלרש ממקום ביישוב. המשרד הוותיק, האמין והמקצועי ביותר בסביון כבר עשרות שנים.

קרא עוד: תיווך בסביוןוילות בסביון

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button