מגורים בסביון – כל מה שרציתם לדעת

סביון מאופיינת כמקום איכותי מאד ויוקרתי מזה עשרות שנים, באופן עקבי סביון שומרת על המקום הראשון באיכות החיים באזור גוש דן. אין זה מפתיע שכן בסביון גרים עשירי ישראל, תושבי חוץ ואנשי עסקים רבים ומוכרים. הבתים כולם צמודי קרקע ובעלי מגרשים גדולים ורחבי ידיים המעניקים תחושה של חופש/נופש גם כאשר אתה בבית, המגרשים ברובם מופרדים על ידי גדר חיה גבוהה או הפרדה אחרת ולכן ברוב הבתים תמצאו פרטיות מושלמת.

בעשור האחרון עוברים לגור בסביון אנשי היי טק רבים, כאלו שעשו אקזיט או כאלו המרוויחים משכורות גבוהות היכולים לאפשר לעצמם לגור במיקום מושלם קרוב מאד למרכז תל אביב אך בסביבה שקטה ואיכותית ברמת חיים גבוהה. מדובר בקהל צעיר יחסית אשר רק התחתן או הביא ילד ראשון לעולם ובחרים להשקיע את כספם בבית יוקרתי צמוד קרקע.

סוגי הבתים המוצעים למכירה

תיווך דה בוטון מציע מגוון רחב של בתים צמודי קרקע, רובם בעלי מגרש רחב ידיים, בריכת שחייה, חדרי סאונה, מגרש טניס ועוד מתקנים מגוונים, תלוי בבעלי הבית אשר השקיעו בו את מיטב כספם.

הבתים השונים ייחודים לחלוטין ואין בית הדומה לשני, שכן כל הבתים תוכננו ונבנו על ידי אדריכלים ועל פי דרישות ספציפיות של בעלי הנכס. לכן לא תמצאו בית הזהה או דומה לאחר ובכך גם נשמרת ייחודיות הבתים לכל משפחה.

גם המגרשים שונים בתכלית, החל ממגרש של שתי דונם וכלה במגרשים של עשר דונם, הכל תלוי ביכולת הכספית שלכם. מחיר בתים בסביון מתחיל מסביבות שמונה מיליון שקל ומעלה עד לרמה של עשרות מיליוני שקלים. רמת האבזור בבתים גבוהה מאד שכן מדובר בקהל איכותי היודע בדיוק מה הוא אוהב, ברוב הבתים חדרי קולנוע מדהימים אשר נועדו להקרנות פרטיות בנוחות שאין לתאר והסאונד הבוקע מהקירות מרעיד את הבטן. בריכות שחיה מדהימות גדולות ומרווחות המאפשרות לארח עשרות חברים בנוחות רבה, עמדת BBQ משוכללת להשלמת החוויה בחצר ועוד פינוקים רבים ההופכים את החיים לנוחים מאד.

קהילה תוססת ושופעת פעילויות

למרות אורח חיים עשיר הרי בחיי קהילה מתנהלים בכל מקום ובייחוד בסביון בה הקהילה יכולה להרשות לעצמה להשקיע בילדים ובפעילויות שלהם, בין ביום יום ובזמן בית ספר ובעיקר בחופשים להם זוכים הילדים לפינוקים אמתיים, פעילות חינוכית איכותית ועוד.

כהורים לילדים קטנים או גדולים תגלו כי הקהילה התומכת והמחבקת בסביון תעשה רק טוב לילדים, תחשבו שאתם גרים “במעין קיבוץ” והילדים פשוט מבלים את יומם בפעילויות מגוונות.

מחירי הנדל”ן בסביון

מחירי המגרשים והבתים בסביון עולים מדי שנה ולמעשה לא ירדו מעולם, היו תקופות מועטות בהן המחיר לא השתנה ולכן הגדירו תקופה זו או אחרת כירידת מחירים אך בפועל המחירים לא ירדו. יתרה מכך עשירי ישראל התחילו לקנות בשנים האחרונות מגרשים רבים בסביון, כאשר המפורסם האחרון הנו איש העסקים לב לבייב ואנשי עסקים אחרים הרואים בסביון מיקום מצוין הקרוב לתל אביב ומקום איכותי לגדל ילדים.

כאמור מחירי המגרשים/נכסים משתנה בהתאם לגודל המגרש וכו’, אך כיום גרים בסביון משפחות צעירות רבות, רובן משפחות” היי טק” אשר בהם אחד או שני בני הזוג עובדים בתעשייה ויכולים לאפשר לעצמם התחייבות גבוהה מול הבנק למען משכנתא גדולה שתאפשר להם לחיות באיכות חיים גבוהה וחינוך איכותי לילדים.

לפרטים נוספים אודות עשרות הבתים למכירה בסביון המושלמים שלנו, צרו קשר ללא כל התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button