מדריך ריהוט לבתי יוקרה

בתי יוקרה בעידן המודרני ניחנים בתפיסה עיצובית המשלבת בין פונקציונליות לאסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר. ריהוט לבתי יוקרה נועד להעניק לבית טון מרשים ואלגנטי, בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר ולטרנדים המובילים בתחום. תפקידם של מעצבי הפנים הוא לחשוף בפנינו את ייחודו של מרחב המגורים, כאשר אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בתהליך הוא כמובן הריהוט.

תפקידם של רהיטי יוקרה

מלבד פתרונות נוחות, ריהוט לבתי יוקרה נועד לענות על הפן הדקורטיבי ולעורר השראה ועניין בחלל. לפיכך, ישנה חשיבות גבוהה לבחירת מותגי ריהוט באופן מדויק ומותאם אישית לדיירי הבית. החל מריהוט לסלון, מערכות הישיבה ושולחנות האוכל, דרך ריהוט חדר השינה, גופי תאורה מעוצבים ועד לריהוט המשלים ולאביזרי הטקסטיל השונים – על אביזרי הריהוט השונים לעמוד בסטנדרטים גבוהים מבחינת חומרי הגלם, הייצור ואיכות הגימור, על מנת ליצור סביבת חיים נוחה, מפוארת וייחודית. בחירת הריהוט צריכה להיעשות תוך התייחסות לסגנון החיים היוקרתי ובמסגרת מערכת היחסים שבין העיצוב כאומנות לבין הטכנולוגיה המודרנית.

כיצד לבחור ריהוט יוקרה לבית

הדרך הטובה ביותר לבחור את ריהוט היוקרה הנכון לביתכם הוא להיעזר בשירותיהם של מעצבים מקצועיים ומומחים בתחום. מעצב מנוסה ידע ללוות את החזון העיצובי שלכם מתחילתו, החל מפיתוח הקונספט הייחודי לדירתכם ועד לגמר העבודה ולעתים גם אחריה. ישנם אינספור מותגי יוקרה מובילים מהארץ ומהעולם אשר מתאפיינים ברמת גימור איכותית וביצירתיות רבה. הבחירה נעשית בהתאם לאופי הסגנון העיצובי, המסגרת התקציבית והצרכים אותם הריהוט צריך למלא. התהליך מתחיל במחשבה ובקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם, בהגדרת מטרות, אפיון החלל, גודלו וצבעיו. רהיטי יוקרה הם פריטים בעלי משמעות, לכן לאחר ירידה לפרטים הקטנים ותכנון מוקפד התוצאה הסופית שמתקבלת היא אווירה מעוצבת יוקרתית, מרשימה, אומנותית אך כזו אשר אינה מחסירה בפן האישי ובחום הביתי, בהתאם לדרישותיכם.

חשוב להבין כי ריהוט יוקרתי אינו נמדד רק על פי מחירו, כי אם גם על פי איכותו. עליכם לבחור ריהוט אשר מלבד היותו מקורי, מרשים ויפה, ישמש אתכם כראוי אם לזמן קצר ואם לכל החיים.

קרא עוד: בתים בסביון למכירה

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button