עיצוב גינות יוקרה

ממש כשם שמתכננים מראש ומשקיעים בעיצוב החללים הפנימיים בבתי יוקרה, כך גם בעיצוב גינות יוקרה. אם בעבר, התפיסה הרווחת היתה שגינה הינה מקום לגדל בו צמחיה ותו לא, הרי שכיום ברור שהגינה משמשת כמקום גם לפעילויות פנאי, לאירוח, פינוק וכן הלאה. גינות יוקרה בימינו מאובזרות היטב – החל מפינות ישיבה וריהוט גן מעוצב, דרך בריכות שחיה, חפצי נוי דקורטיביים ועד מערך תאורה מוקפד ומעוצב המדגיש את חלקי הגינה היפים ומאפשר שימוש בחלל החיצוני גם לאחר רדת החשיכה. לשם כך, נדרשים אנשי מקצוע מומחים בתחום אשר יתכננו את הכל לפרטי פרטים.

החשיבות שבעיצוב גינות יוקרה

לנוף הנשקף מחלון הבית ישנה השפעה רבה על האווירה הנוצרת בו ואפילו על מצב רוח השוהים בבית. חשוב להבין כי החצר או הגינה היא אלמנט משמעותי בבתי יוקרה המשקפת את אופיים הייחודי ומשלימה את הרעיון העיצובי. לפיכך, גינה מטופחת ומעוצבת המשתלבת עם אופי הבית ומותאמת לקונספט העיצובי תוסיף רובד משלים לאווירה מרשימה ומוקפדת והן להרמוניה של הבית.

מאפיינים של גינות יוקרה

עיצוב גינות בכלל ועיצוב גינות יוקרה בפרט יכול להתבצע בכל סגנון בו חפצים. בהתחשב בעובדה שגינה הינה שטח חיצוני בעלי תנאים משתנים, הרי שתהליך התכנון, העיצוב, הגינון והתחזוקה צריך להיעשות מתוך חשיבה על מכלול הפרטים – הן הקטנים והן הגדולים – אשר יוצרים את המוצר השלם ומממשים את מלוא פוטנציאל השטח. יש לזכור כי מדובר בעוד חלל מעוצב ונעים העומד לרשות הדיירים, מספק את צרכיהם ועונה על דרישות סגנון החיים היוקרתי והמפנק בהכילו אלמנטים ואביזרים כגון: פינות ישיבה ואירוח, פינת בישול חיצוני וגריל, שבילים, צמחיה מיוחדת מערכות השקיה אוטומטיות, בריכות נוי, מסלעות, חיפויים, תאורת גן מעוצבת,  פינת משחקים לילדים, ג’קוזי, בריכת שחיה, מתקני ספורט למיניהם ועוד.

עיצוב גינות אינו מסתכם בתכנון, גינון ותחזוקה, אלא יש בו רבדים רבים אשר הופכים את המוצר הסופי למענה האולטימטיבי עבור רצון הלקוח. על מעצב גינות יוקרה להבין היטב את תנאי השטח עליו הוא עובד, ולשלב את האלמנטים בקומפוזיציה מושלמת ומדויקת בהתאם לרצון הלקוח.

קרא עוד: בתים בסביון למכירה 

שתפו:

מאמרים נוספים

אחוזות יוקרה בסביון

מחפשים לרכוש, או למכור אחוזות יוקרה? נעים מאד, משרד תיווך דה בוטון עומד לרשותכם בכל הקשור למכירה, או רכישה, של אחוזות יוקרה בארץ בכלל וביישוב

כתבה באתר וואלה על משרדנו

כתבה באתר ווואלה על משרד “סביון דה בוטון” כתבה בעמוד המומחים . אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם וללמוד עלינו עוד יותר. לכתבה לחצו כאן

Compare listings

Compare
Call Now Button